Subject: FW: Tagasiside laste toitlustamise määrusele
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 30 May 2025 15:51:14 +0300

From: Maili Markvardt <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 29, 2025 10:06 AM
To: Ingrid Põldsaar - SOM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Tagasiside laste toitlustamise määrusele

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Ingrid!

Esmalt tänan põhjaliku ja kaasava määruse tutvustusürituse eest eelmisel 
nädalal! Panus laste toitumise tervislikumaks muutmisele on hetkel niivõrd 
oluline samm.

Arutasime Eesti Toitumisnõustajate ja -Terapeutide Ühenduses võimalust 
samuti omapoolset tagasisidet ja mõtteid jagada, kuid kahjuks läks aeg 
vahepeal väga kiireks ja me ei jõudnud sellega tegeleda. Sellest lähtuvalt 
nüüd uuringi, et mis ajani oleks veel võimalik tagasisidet anda? Soovime 
kaasata ka oma liikmeid, et võimalikult palju sisukaid mõtteid lauale tuua. 
Kas me jäime nüüd lootusetult hiljaks?

Samuti on ka meie ühenduse missiooniks toitumisalase teabe levitamine ja 
lahtiseletamine, nii professionaalide seas kui ka üldselt elanikkonna seas. 
Sellel teemal oleksime samuti väga heal meelel nõus teie eesmärgile kaasa 
aitama - teavitustegevuste, koolituste, arvamusartiklitega, töötubadega, 
infomaterjalidega - mistahes viisil, mis tundub kasulik ja toimiv.

Niisiis igasugused mõtted ka teie poolt on teretulnud, kuidas saaksime kaasa 
lüüa!

Tervisi soovides

Maili Markvardt

Eesti Toitumisnõustajate ja -terapeutide Ühendus
Juhatuse liige

toitumisnoustajad.ee <http://toitumisnoustajad.ee>

+372 56 603 627